wtorek, 24 września 2013

fabuła

Każdy będąc dzieckiem marzył o wielkiej fortunie i sławie.
Wszyscy chcieli mieć miliard dolarów na koncie, luksusowe domy w każdym państwie, oryginalne ubrania od najlepszych projektantów oraz najszybsze i najdroższe wyścigowe samochody.
Jednak dla niektórych osób jest to codzienność, bez której nie wyobrażają sobie chociażby jednego dnia.
Grupa najlepszych przyjaciół od najmłodszych lat zamieszkuje Upper East Side,  czyli jedną z ulic nowojorskiego Manhattanu. 
Są zamożni, rozrywkowi, pewni siebie lecz mimo wszystko pieniądze rodziców to nie wszystko co się dla nich liczy – oczywiście są małe wyjątki. 
Wydawać by się mogło, że każdy chciałby być na ich miejscu, jednak nie jest tak kolorowo, jak każdy sądzi.
Niechciany romans, problemy rodzinne, rozterki miłosne i zakazana miłość, o której od dłuższego czasu ktoś stara się zapomnieć – to tylko mała część ich problemów. 
Czy wszyscy poradzą sobie z powstałymi na ich drodze problemami? Czy każdy wybór będzie słuszny? 
Tego dowiecie się czytając People in New York.

Katherine Levine

Charlotte Crawford


Blog powstanie po zakończeniu SECRETS-OF-HUMAN, którego zamierzamy skończyć :)
Zachęcamy do obserwowania oraz odwiedzenia zakładki bohaterowie, gdzie choć trochę poznacie elitę :)
Pozdrawiamy Katherine, Charlotte & Nicole x 

10 komentarzy:

  1. jak najbardziej będę czytać. zapowiada się na prawdę ciekawie :)
    pozdrawiam, Allie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie bede czytac <3

    Zapraszam do mnie :)

    http://all-to-make-the-shelter.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzy mi się to tylko i wyłącznie z Plotkarą, a ja bardzo, ale to bardzo kocham Plotkarę i już nie mogę się doczekać aż zakończycie secrets of human i zaczniecie dodawać rozdziały na people in new york ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz po skończeniu SOH zabiorę się za czytanie tego bloga, kiedy tylko pojawią się rozdziały. .x

    http://remember-the-white-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się wspaniale!
    Już nie możemy doczekać się pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie <3
    http://sophieandzayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry!
    Na swoim blogu zauważyłam komentarz jednej z was, więc postanowiłam odwiedzić i waszą historię. Och, jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że to dziewczyny z tych sławnych blogów! Byłam zaskoczona, że moja historia została zauważona przez Katie, tym bardziej, że Crusher nie jest jakoś bardzo znany. Pamiętam, jak kiedyś chciałam pisać z wami bloga, o tak! Ale to nie jest ważne. Wracając. Niewiele mogę powiedzieć o tej historii, bo są jedynie zwiastuny. Mimo to, bardzo mnie zaciekawiły. Już można zauważyć, że główne bohaterki borykają się z przeróżnymi problemami i mają swoje sekrety. Tylko, co z Nicole? Jest w nagłówku, ale zapowiedzi z jej perspektywy nie ma. Rozważałam różne możliwości, że to jakaś poboczna dziewczyna, ale wtedy nie byłoby jej na szablonie, tak myślę.
    Na razie więcej nie mogę napisać, a i tak - moim zdaniem - trochę się rozpisałam, bo w końcu to dopiero zwiastun, prawda? Więc, liczę na to, że szybko pojawi się rozdział pierwszy, na który czekam z niecierpliwością.

    ~ Thorny rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za taki komentarz ♥
      zwiastun do Nicole powinien pojawić się jakoś niedługo, bo po prostu nie jest jeszcze skończony :)
      Katie ♥

      Usuń
    2. Och, więc czekam, by go obejrzeć :)

      ~ Thorny rose

      Usuń